ZWROT

KROK 1

Pobierz protokół z naszej strony internetowej wypełnij go drukowanymi literami  i dołącz go do paczki.

KROK 2

Zapakuj zwracany produkt i starannie zabezpiecz przesyłkę. Pamiętaj, aby włożyć do niej formularz odstąpienia od umowy, dołącz również dowód zakupu .

KROK 3

Produkty które chcesz zwrócić odeślij na adres:

“ZWROT” Berlin Outlet
Słoneczna 1,
35-061 Rzeszów

  • Paczki wysłane do nas za pobraniem lub paczkomatami nie będą odbierane
  • Zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Koszt  zwrotu towaru pokrywa Kupujący.

 

KROK 4

Zwrot należności zostanie dokonany w taki sposób, jak zapłacono za zamówienie. Czas zwrotu to 14 dni Zamówienia opłacone przez PayU zwracamy przez PayU, płatność przelewem tradycyjnym zwracamy na konto bankowe.

W celu przyspieszenia realizacji zwrotu produktów bądź ich wymiany zalecamy wysłanie paczką poleconą.

Jeśli towar nie spełnia twoich oczekiwań  nie przejmuje się akceptujemy zwroty i wymiany zamówionych w naszym sklepie ubrań. Zwracany produkt musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne wszystkie etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania. Konsument ma prawo do rezygnacji wciągu 14 dni od daty zakupu.

REKLAMACJA

W przypadku gdy towar jest uszkodzony klient ma prawo odstąpienia od umowy.

KROK 1

Reklamacji nie podlegają towary, w których wady wystąpiły na skutek uszkodzeń mechanicznych lub też na skutek nieprawidłowego użytkowania, konserwowania oraz prania

Zanim odeślesz wadliwy produkt, zgłoś reklamację drogą mailową na adres: kontakt@swiat-mody.com Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia. Pozwoli to szybko rozpatrzeć reklamacje.

KROK 2

Gdy reklamacja zostanie rozpatrzona otrzymasz od nas wiadomość droga mailową i wtedy proszę wysłać wadliwy towar. Jeżeli nie posiadasz formularza możesz pobrać go tutaj:

KROK 3

Paczkę z wadliwym produktem odeślij na adres:

“REKLAMACJA”  Berlin Outlet
Słoneczna 1
35-061 Rzeszów

Pamiętaj! Na odesłanie wadliwego produktu masz 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.

KROK 4

Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem. Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności za towar i przesyłkę na konto bankowe podane w formularzu reklamacji. Jeśli Twoja reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.